Ons team
Iedere dag werken we met zo’n 25 unieke karakters aan uiteenlopende projecten, zowel groot- als kleinschalig. Sommige mensen blijven liever op de achtergrond, anderen zijn behoorlijk aanwezig, maar daar leer je wel aan wennen.
We vinden het leuk om voor elke vraag een creatieve oplossing te bedenken en gaan geen uitdaging uit de weg. Laat ons maar weten wat er moet gebeuren, wij regelen het. Of dat nu gaat om een activatie, fotoshoot, campagne of animatie. Kellerman komt in actie.
Zeg tegen Freek dat iets onmogelijk is en hij bewijst je graag dat het slechts uitdagend was.
Raakt altijd van alles kwijt, behalve haar drive en lieve glimlach!
Zeg tegen Bart "dat kun je niet" en er ligt in no time een visuele identiteit voor je op tafel.
Geef Madelin een kop koffie en een krappe deadline en ze schudt de creaties zo uit haar mouw.
Deel je technische specs met Martin en hij perst er het perfecte drukwerkbestand uit.
Ondanks zijn lengte altijd bezig met groei en bloei van de business.
Zet Tobias aan de knoppen en de perfecte match tussen mens en technologie is daar.
Kom jij
erbij?
Met elkaar en voor elkaar, ons hechte team ontvangt je graag met open armen. Solliciteer en sluit je aan bij de fam!
Vraag Marco om een idee en je krijgt een compleet uitgewerkte campagne retour.
Geef Manon een muis en je krijgt een lekker design én een fotorealistische tekening van je kat retour.
Zeg Joran en je zegt advertiser met een neusje voor new media die niet rust tot het perfect is.
Vraag Deborah om hulp en ze legt lachend de boekhouding neer om het voor je te regelen.
Kom jij
erbij?
Met elkaar en voor elkaar, ons hechte team ontvangt je graag met open armen. Solliciteer en sluit je aan bij de fam!
Vraag Johannes om een logo en je krijgt een topdesign in je mailbox.
Geef Robbert een uitdaging en hij creëert een positieve vibe die iedereen op social media bereikt.
Orpa zet graag de lijnen uit om ze vervolgens mooi in te kleuren
Geef Javier wat zonnestralen en hij laat iedere Google campagne shinen.
Vraag Gertjan om de creatieve lijnen uit te zetten en je merk krijgt fietswielen, vleugels en vuur.
Met flair ontdekt Steven wat er nodig is, voordat het nodig is.