Loading...
mazda

Wie

Mazda.

Wat

Een online nieuwjaarsloterij voor alle Mazdarijders.

Waarom

Als dankbetuiging aan alle klanten en ter datacontrole en verrijking van het klantenbestand.

Concept

Volgens Japanse traditie (Nengajo) verstuurt Mazda op nieuwjaarsdag een gelukwens. Zo sturen we om 2018 in te luiden darumapoppen die te koop zijn bij Japanse tempels. Door de darumapop zijn zicht terug te geven wordt de klant beloond met een geluksnummer. Een fysieke mailing leidt de bezoekers naar een online tempel waar vele prijzen gewonnen kunnen worden.

Executie

Van ontwerp en uitvoering van de mailing, tot en met de website en de prijzenselectie plus afhandeling van uitreiking, is het traject van de Mazda Nengajo 2018 volledig in handen van Bureau Kellerman.

Mazda Nengajo Nieuwjaarsloterij
Mazda Nengajo Nieuwjaarsloterij
Mazda Nengajo Nieuwjaarsloterij
Mazda Nengajo Nieuwjaarsloterij
Mazda Nengajo Nieuwjaarsloterij

«
»

Andere projecten