Loading...
eichholtz

Wie

Eichholtz.

Wat

Een nieuwe huisstijl, geïmplementeerd in 3 catalogi van 300 pagina’s elk.

Waarom

Eichholtz, groothandel in luxe meubels, verlichting en accessoires, wilde voor het eerst in het bestaan een complete rebranding om het merk nog exclusiever neer te zetten met een herkenbaar, eigen gezicht.

Concept

Ontwikkel een logo dat ook kan dienen als beeldmerk bij de vele producten van Eichholtz die op stijlvolle wijze worden gefotografeerd en in de catalogi geplaatst.

Executie

900 pagina’s met artikelen en bijpassende productcodes vraagt om een grondige aanpak. Aan de achterkant wordt dit geautomatiseerd, aan de voorkant wordt een stijlvorm ontwikkeld. Van eerste schets tot drukwerkcontrole aan de pers, wordt het hele proces door Bureau Kellerman begeleid.

Eichholtz Huissijl
Eichholtz Huissijl
Eichholtz Huissijl
Eichholtz Huissijl

«
»

Andere projecten